DIY

DIY | Táska renoválás | 2020



──── 

Mai bejegyzésemben a kedvenc használhatatlannak vélt táskámat tettük használhatóvá. 
Tudni kell rólam, hogy megörülök a táskákért, főleg a háti változatáért, na de melyik nő nem?! Ezt a csinos kis darabot tavaly  vettem a magyarországi nyaralásra. Sajnos pár hónapon belül kisebb baleset érte, hiszen valamivel sikerült összekennem így kék foltok lettek rajta. Próbáltam mindenféle tisztító szerrel eltüntetni de nem sikerült, inkább rontott a helyzeten és egy fehérebb folt is került rá. Úgy voltam vele, hogy ez sajnos mehet a süllyesztőbe és meg kell válnom tőle. Azóta elraktam a szekrénybe és el is felejtettem a honlétét. Most, hogy a másik táskám kezd tönkre menni előkerült ez a darab, aminek semmilyen problémája nincs a folton kívül. Sokat gondolkodtam, hogy mit tudnék kezdeni vele, aztán jött az ötlet. Mivel a húgom művészeti iskolába jár és úgysincs nagyon mit csináljon, hiszen most nincs iskola, így neki jutott ez a feladat. A nettet böngészve találtam rá erre a virágos mintára, amit mindenképp kékre akartam festetni, hiszen az a kedvenc színem és még jól is mutat vele. Két órás munka után el is készült a csodaszép új táskám. A foltot sikerült eltüntetni és ismét használható, divatos lett a táskám. Úgy vélem egyedi darabnak nevezhetem, hiszen még egy ilyen táska nincs. 

Nektek is ajánlom ha van ilyen táskátok de nincs szívetek kidobni, hogy újítsátok fel vagy ha éppen már unjátok a kinézetét. 

A táska készítési folyamatáról sajnos nem igazán sikerült képet készítenem, mivel az utolsó pillanatba jutott eszembe, hogy azt is kellene, így sajnos a foltról nem tudok képet mutatni csak a megrajzolt mintáról és a végeredményről.
Először is jól megtisztítottam a kívánt festeni helyet, majd jött a minta megrajzolása végül pedig a festés, mi vízhatlan festékkel készítettük el így tartósabb lesz és nem jön le egy két mosás után. 

Ha tetszett az ötlet és ti is elkészítitek a sajátotokat kérlek mutassátok meg nekem is.
Küldjétek el E-mailba (kelemenzsuzsa24@gmail.com) vagy pedig jelöljetek meg Instán a képen (@susanny24), illetve Facebookon (Zsuzsiii köröm & fotó stúdió) 






Találkozunk legközelebb!
Puszi :)
Zsuzsiii

You Might Also Like

4 Comments

  1. Azta, ez nagyon szuperül néz ki! Csodaszép lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, igyekeztem valami különlegességgel. :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett :3 Nagyon ügyes vagy! A táska önmagában is szép volt, bár a foltot jó ötlet volt eltakarni a kidobás helyett ^^.

    VálaszTörlés