Hajápolási rutinom | 2020




────

Mivel sokan kértétek és kíváncsiak vagytok arra, hogy én hogyan ápolom a hajamat ezért most kicsit erről fogok nektek beszélni.  Igazából nem használok túl sok mindent és ezek nem is drága termékek, hanem kevés pénzért is megvásárolhatóak. Mind a három különböző márkától származik.  Igazából még mindig keresem a tökéletest, de egyenlőre ez az ami most aktuális számomra. Mivel nekem nagyon gyorsan zsírosodik a hajhagymám, viszont a hajvégem rettentően gyorsan kiszárad és töredezik(ezáltal a hajam sem nő), így nehéz mindkettő problémára megfelelő terméket találni. Sokat teszteltem már és próbáltam, de egyenlőre még nincs meg az igazi, viszont ha van valami tippetek akkor kérlek írjátok meg nekem, hátha sikerül megtalálni a tökéletest.  


Elsőnek a samponomat mutatom be nektek, amivel teljes mértékben meg vagyok elégedve.
Ez a Garnier új termékcsaládja a Botanic Therapy  amiből többféle van. Én személy szerint a Ricinus olajas verziót szeretem használni, hiszen nem csak puha lesz a hajam tőle és fényes hanem, táplálja a hajat és segít megóvni a töredezéstől, illetve erősíti a már megtört hajvéget és még mandulaolaj is van benne.  



Egy hónapba egyszer kétszer szoktam használni kókusz tejet is amit ilyen kis csomagolásba szoktam venni a DM-ben. Ez add még egy extra szépséget a hajnak, fényesebb lesz és ez is táplálja a hajvégeket. 


Végül az utolsó termék amit még használni szoktam az az Advance Techniques  hajspray.  Erősebb kisugárzást és fényt add a hajnak. Száraz és nedves hajra egyaránt használható.  Ezt az Avon katalógusból szoktam megrendelni.  


Ennyi is lett volna az én hajlopásom röviden és tömören. Remélem tetszett.

Találkozunk legközelebb.
Puszi:)
Zsuzsiii


You Might Also Like

0 Comments