Karantén TAG | 2020


─── 

Azt hiszem ezt a fajta TAG-et nem láttam még senkinél, mivel most aktuális így gondoltam elkészítem nektek. Sokáig gondolkodtam, hogy csináljam vagy sem, aztán elkészült. Remélem tetszeni fog és ti is kitöltitek majd. Ha igen kérlek kommentbe írjátok meg a blogotok linkjét, hogy elolvashassam.
Jó szórakozást. 




- Tanultál meg valamit a karantén idő alatt? 
- Kedvenc karantén zenéd?
- Kedvenc karantén ételed?
- Kedvenc karantén italod? 
- Hány sorozatot és filmet néztél meg, melyik volt a kedvenced? 
- Kedvenc tevékenység karantén alatt?
- Süt-, főztél valami újat? Mi volt az, csatolj képet!
- Kedvenc otthoni outfited? Csatolj képet. 
- Csináltál, fejeztél be olyan dolgot amit régóta nem volt időd?
- Mit csinálnál másképp karantén után? 
+ Történt valami vicces dolog veled ez az idő alatt? 



Az én válaszaim: 

-Tanultál meg valamit a karantén idő alatt? 
Igazság szerint igen, fontos a család és minden velük töltött idő egy visszafordíthatatlan emlék lesz. Fontosnak tartom, hogy a jövőben is töltsek velük több időt és önmagamra is szánjak végre egy kis időt.  

- Kedvenc karantén zenéd? 
Hmmm...azt hiszen soha nem hallgattam ennyi zenét mint most, rá vagyok függve a TikTok-ra. 

- Kedvenc karantén ételed? 
Asszem ebben az időben túl sok chipset és pop-cornt ettem, nem hiába akadt ki a mérleg. Na jó viccet félretéve. :)

- Kedvenc karantén italod? 
Hmm...talán a tejes kávé hidegen. 

- Hány sorozatot és filmet néztél meg, melyik volt a kedvenced? 
Hmm...sorozatomat a Tv-ben nézem mert minden este vetítik. Filmet pedig olyan 5 db-ot néztem meg a munka mellet. Viszont a kedvencem azt hiszem a Közel a horizonthoz. 

- Kedvenc tevékenység karantén alatt? 
Bloggolás újra, illetve panel lakás balkon felújítás. 

- Süt-, főztél valami újat? Mi volt az, csatolj képet! 
Azt hiszem ez az amerikai palacsinta volt, amiről már készítettem is egy bejegyzést. 

- Kedvenc otthoni outfit? Csatolj képet. 
Hamarosan érkezik ez a bejegyzés is, viszont egy full rózsaszín szett. 

- Csináltál, fejeztél be olyan dolgot amit régóta nem volt időd? 
Végre újra írhatok blogot, mert van időm rá ez a legfontosabb nekem. 

- Mit csinálnál másképp karantén után? 
Szeretnék sokat dolgozni és fejlődni a szakmámba illetve utazni végre és élvezni az életet. Na jó az összeköltözés és esküvő is tervben van, de erről majd később.



Találkozunk legközelebb!
Ui.: Ne feled a kitöltött részedet hatra hagyni a komment részlegbe. (Blogod linkje) 
Puszi:)
Zsuzsiii

You Might Also Like

8 Comments

  1. Ezt a tag-et a későbbiekben (nyissak már ki :'D) én is meg szeretném írni. Talán ez lesz az egyetlen karanténos bejegyzésem. ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhhh, én várom már, hogy olvashassam a te válaszaidat. :) Sok sikert kívánok!♥

      Törlés
  2. Sok sikert a karrierbeli fejlődésedhez! Az önidő is egyfajta tanulás, szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Viszont kívánom neked is! ♥

      Törlés
    2. Megírtam a bejegyzést és válaszoltam a kérdésekre. Ha érdekel, itt a link:
      https://cathreenmisery.blog.hu/2020/05/11/karanten_tag

      Köszönöm! ^^

      Törlés
    3. Nagyon szuper lett! Örülök, hogy kitöltötted és jobban megismehettelek! puszi, Zsuzsiii♥

      Törlés
  3. Szuper ez a TAG, nagyon tetszik. Már el is készítettem. *-*

    https://lucyfreetime.blogspot.com/2020/05/karanten-tag-2020.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszett és, hogy ki is töltötted. ^^ Puszi♥

      Törlés