Januári kedvencek | 2018


──── 

Elég rég volt már bejegyzés a blogon, de most visszatértem és egy kedvenc-es bejegyzést is elhoztam nektek. Mivel már túl vagyunk a Januáron így nem is volt kérdés, hogy elhozom a kedvenc termékeimet amiket még a múlt hónapban szereztem be.  Imádtam az összes darabot, de talán az a takaró volt a legkedvencebb. 

────

Elsőként ezt a gyönyörű kék színű törölközött vettem meg amit legfőképpen a színe miatt választottam. Mostanában a kék színért vagyok teljesen oda, így minél több ilyen színű terméket próbálok beszerezni.  
A törölközőről csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon puha és a mérete is tökéletes számomra, hiszen nem túl kicsi és nem is túl nagy hanem közepes.  



A már előbb említett takaró látható ezen a képen, ami a legkedvencebb az összes közül, hiszen kinek ne lenne a kedvence egy finom puha takaró, ami még az egyik kedvenc színében is tündököl. 



Bár a képen nem látszik jól de ez egy sminkecset tartó kis dobozka amit nem rég vettem az ecseteimnek.  Leginkább azért tetszett meg, mert London jelképei vannak ráfestve, ami olyan más hangulatot sugároz. 



Nemrégiben találtam rá erre a csodára, ami nagyon kis praktikus dolog lehet főként utazáskor, hiszen egy kicsi tartóba belefér és minden megvan amire szükség lehet egy tökéletes smink elkészítéséhez. 



Azt hiszed ez egy átlagos írószer? Akkor tévedsz, mert elég különleges, hiszen a végével akár a telefon képernyőjét is kezelheted. Én leginkább a vékony írásra használom vagy ha éppen nagyon unatkozom akkor jó vele elszórakozni. 



Végre mondhatom, hogy nekem is van  Mark termékem. Elsőnek ezt a körömlakkot mutatom be, ami számomra az eddigi legjobbnak minősült, mivel nagyon tartós volt számomra. Eddig rengeteg körömlakkot próbáltam ki, de ez volt az ami több mint 4 napig kibírta, ami rekord nálam! ( Mielőtt bárki félreértené, a munkám miatt folyton lejön a festés....)



Második pedig ez a szempillaspirál, amit azért is rendeltem meg, mert az ecsetfeje jó nagy és rendkívül szép pillákat varázsol, illetve nagyon tartós is. 



Mivel nálam 1 hónapnál tovább nem marad meg egy parfüm így megint be kellet szerezzek egy újat, ami most ez a kék Perceive nevű volt. Nagyon kellemes édeskés illata van, és hosszan megmarad az illata a bőrön is. 



Sokat gondolkoztam, hogy belevegyem-e a kedvencek közé, de aztán végül úgy gondoltam, hogy muszáj megmutatnom nektek ezt a szuper kis aranyos Aloeverás virágot. Mostanában rengeteg virágot veszek, nem is értem miért, lassan már egy kész virág üzletet kell nyissak annyi van belőle. 



Végezetül pedig ez a pihe puha szőrös zokni maradt, amit egyszerűen imádok, annyira puha meg meleg, hogy egyszerűen nem lehet nemet mondani neki. ( Megsúgom most is ez van a lábamon.)



A termékeket a következő helyeken vásároltam: Kaufland, Avon, Lidl.




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.
         

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments