Nyári kedvencek | 2017



──── 


Láttam már jó sokan elkészítették ezt a bejegyzést, én is el szerettem volna készíteni bár kicsit későn de most nálam is itt van ez a bejegyzés, amiben a kedvenceimről fogok írni pár sort. 

Szerintem nem csak nekem hanem mindenki másnak vannak nyáron  kedvencei, amiket előszeretettel használnak. Én az idei nyáron ezeket a "kedvenceket" gyűjtöttem be, amik majdnem mind az AVON termékcsaládból származnak. 









A nyár nagy kedvence ez az ezüst színű körömlak volt.
Szinte egész nyáron csak ilyen színű volt a körmöm, előnye, hogy gyorsan szárad és sokáig tart, egyszóval nem megy tönkre hamar, akár 1-2 hétig is megmarad a körmön.
Ez egy CR Cairuo márkájú körömlak és a blueberry 14-es árnyalata.
Ez az egyetlen olyan termék ami nem az Avontól van.









Másik nagy kedvencem ez a szájfény volt, ami az Avontól van és a Rose splash árnyalat.
Nem túl erős a színe és nem is kenődik el, illetve remekül hidratálja az ajkat



Számomra ez egy mellőzhetetlen termék bármely évszakban, hiszen mint másoknak így nekem is van pattanásom és ez az a korrektor ami mindig segít és eltünteti azokat. Nem csak elfedi de le is szárítsa és pár nap után újra tiszta bőrünk lehet.
A képen bal oldalon a régi kinézetétt láthatjátok míg a jobb aldalon az újat.






Ez egy leégés utáni spray ami hidratálja a bőrt és
 C-vitamint tartalmaz. Én a nyáron elég sokszor leégtem        
mivel vékony a bőröm és méghozzá fehér is így ez a spray
nagyon fontos kelléke volt a nyaramnak. Leégés után befújtam 
vele és másnapra már sehol sem volt az égés.
Ez az Avon egyik új terméke volt idén nyáron,
ami nagyon szuperül bevált nekem és csak ajánlani
tudom nektek is. 

Számomra a nyár illata ez a Pur Blanca blush volt, hiszen extra erős illata hosszú ideig kitart és elfedi a bármilyen kellemetlen illatokat.
Gyümölcsös virág illata van amiben ribizli, rózsa, és egyéb szárított gyümölcs illatok érezhetők.










Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 


                                                             Képek forrása: Saját képek
                               

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments